piątek, 22 września 2017

Wierszowisko 1

Przeprowadziłem głosowanie sam ze sobą, i stwierdziłem że będę wrzucał tu wszystko co mam, a nie tylko Robopapieża. Na pierwszy ogień idą takie oto rymowanki- część z nich to fragmenty utworów, a część nie.


Her breath

Deep blue forest in your eyes
Green hot wine in your veins
Cold dark sun in your kiss
Something more… 
Is it me?


(fragment utworu)




Pomysł

Jedna mądra myśl jest warta więcej niż 1000 lat głupiej pracy.



Jeszcze tu jesteś? Najs. To ten. Ogólnie będę wrzucał więcej poezji (nie ważne czy się przyjmie czy nie- i tak nie mam co z tym robić), z czasem będą też jakieś głupkowate artykuły (takie żeby się odmóżdżyć), jednak cały czas piorytetem (chyba inaczej się to pisze, kij...) będzie Robopapież. Bo bardzo mi się podoba.




Cząstka cząstki

Martwy cień otacza nas
Ból istnienia ciąży mi
Dusza marznie pośród lat
Serce niszczy czasu wir

Kropla serca w nocy blask
Cały wszechświat w oczach twych
Chłodu szept, popiół z gwiazd
Umysł pragnie, ciało drży


(fragment utworu)




Ej ten utwór nagraliśmy! I nawet ma teledysk! Co prawda nie ma w nim tych zwrotek co są wyżej (nagraliśmy 2 razy po 2 te same zwrotki, teraz "Cząstka Mnie" ma ich 6) jednak i tak jest średni nawet spoko. Polecam wszystkim: 

https://www.youtube.com/watch?v=Lg_HS3RtTUQ

(Można dawać lajki)





Pustość
Płacz nad moją samotnością, bo mi się już łzy skończyły.





Lekkość

Życie przerosło mnie swoją błahością
Banałem, z którego się składa
Bo cóż gorsze jest niż świadomość
Że człowiek pyłkiem na drobinie świata
Jakież ono ma sens
Gdyż nieuchronnie do śmierci zmierza?
Czy chwilą żyć, czy w przyszłość biec?
Przeszłości nigdy się nie dać




To by było na tyle w tym odcinku. W następnym będą inne rzeczy.

Dziękuję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz